یه گزارش روایط عمومی اتاق اصناف شهرستان آمل/ مهرداد ذکریاپور، ییس اتحادیه آرایشگران مردانه آمل گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی بر صنف ما حاکم نیست زیرا اجاره‌ها بالا بوده و آرایشگران توان پرداخت آن را ندارند.

وی در ادامه اظهار داشت: برخی از آرایشگران مردانه به دلیل نداشتن اجاره بها مجبور به اجاره کردن صندلی هستند.

ذکریاپور در ارتباط با نرخ اصلاح موی سر در آمل گفت: این موضوع بستگی به مکان جغرافیا و منطقه موردنظر دارد، نرخ اصلاح موی سر در خیابان هراز، از ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان زیرا خدمات در آن جا مناسب است و در ازای آن، هزینه بالایی نیز دریافت می‌کنند میانگین نرخ اصلاح موی سر در شهرستان، ۷۵ هزار تومان است.

وی در خصوص راه حل مشکلات و موانع صنف آرایشگران آمل گفت: با افزایش قیمت در تمام کالاها، ما نیز دچار مشکلاتی شدیم و در نتیجه آرایشگران نیز نمی‌توانند با این تورم کاری از پیش ببرند. لازم است نرخ‌های ما نیز افزایش یافته زیرا نرخ اصلاح ۷۵ هزار تومانی بسیار`پایین است.

رییس کمیسیون بازرسی اتاق اصناف شهرستان آمل در ادامه با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرایشگاه‌های مردانه در بالاترین جایگاه رعایت می‌شود، ادامه داد: آرایشگران در زمینه تجهیزات مورد نیاز نیز هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنند و شرایط به گونه‌ای شده است که امکان تهیه کیف اختصاصی برای مشتریان نیز وجود ندارد.

ذکریاپور در پایان با بیان اینکه انجام تتو در آرایشگران مردانه مجوز ندارد، گفت: برای این امر استانداردی از سوی فنی و حرفه‌ای صادر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید