رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو شهرستان آمل/ قيمت قطعات يدکي گران شده؛ اما قيمت دستمزد تعميرکاران خودرو تغيير نکرده است

علی محمد حمزه نوا ، رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو آمل با اشاره به افزايش غير منطقي قيمت قطعات يدکي در بازار، گفت: با وجود ثبات قيمت ارز فروشندگان قطعات يدکي قيمت هاي بالايي را براي انواع قطعات اعلام مي کنند که همين امر باعث عدم خريد قطعات از سوي مردم شده است.

وي افزود: با رشد قيمت ها مردم ترجيح مي دهند خودروهاي خود را تعمير نکرده و با همان ايرادات استفاده کنند که همين امر بروز تصادفات را در جاده ها افزايش داده است.

حمزه نوا در خصوص استفاده از قطعات استوک خاطر نشان ساخت: لوازم یدکی استوک در خودرو‌ها استفاده می‌شود، به طوری که وقتی خودرویی تصادف یا خراب می‌شود این قطعه کارایی خود را از دست داده و قطع به یقین برای خودرو خطرناک است.

عضو کمیسیون بازرسی اتاق اصناف شهرستان آمل با اشاره به اينکه هنوز خريد قطعات خودروهاي چيني در بازار با مشکلاتي همراه است، افزود: در حال حاضر در محصولات داخلي کسري قطعات در بازار نيست؛ اما بايد بگويم قيمت ها بسيار بالا می باشد.

رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو آمل در خصوص قیمت بالای قطعات نو خودرو‌های خارجی گفت: با توجه به وضعیت ارز و نوسانات آن در کشور و قیمت بالای قطعات خودرو‌های خارجی، مصرف‌کنندگان این خودرو‌ها قطعات خود را از طریق منابع و مراکز مجاز تامین می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید